Etnográfiai kutatás

Az etnográfiai kutatás a piackutatásban egy megfigyelésen alapuló módszertan, amit interjúk egészítenek ki. Magában foglalja a kulturális mező valamennyi elemét, lefedi a mindennapi élet legfontosabb dimenzióit.

Az üzleti kutatásokban egyre inkább igény mutatkozik arra, hogy azt kutassuk, amit megtapasztalunk, és a kutatások alapját a fogyasztói viselkedés, valamint a valós választások adják meg, ne pedig a válaszadók utólagos beszámolói. A videó rögzítésnek kulcsszerepe van, ami élővé, szemléletessé és hitelessé teszi a kutatás végtermékét, az elemző riportot.

Az etnográfia módszertana kitűnően használható az FMCG, banki, infokommunikációs és a média szektorban, de igen hasznos egészségügyi kutatásokban is – pl. hogyan használják a cukorbetegek az inzulin injekciót a hétköznapokban, hogyan befolyásolja/strukturálja ez a folyamat a mindennapi életüket.

Megrendelőink az idézeteket és ajánlásokat tartalmazó elemzés mellé tetszőleges hosszúságú vágott és szerkesztett videofilmet is kapnak a kutatás végén.

Research Garden
Kvalitatív piackutatás és tanácsadás
Közösség